12 Şubat 2016 Cuma

Yeni ve Eski Sevgilimi Aynı Yatakta Siktim

Yeni ve Eski Sevgilimi Aynı Yatakta Siktim
Yeni Sevgilimin adı Aslı, eski sevgilimin adı Derya. Derya ve Aslı daha öncede bir birlerini tanırlardı ve zaten Aslı ile de Derya tanıştırmıştı. Evet şimdi yaşadığım olayı anlatayım size.  Aslı ile bir kafe de oturuyorduk ve birden karşımıza Derya çıktı. Önce bana bunun için mi terk ettin beni dedi ve Aslı’ya dönüp sen nasıl bir insansın arkadaşının sevgilisine göz koymuşsun. Bize saydı savurdu ve hiç cevap vermedik ikimizde kız haklıydı. Sonra gitti ve Aslı’ya dönüp takma kafana kıskançlıktan yapıyor bunu, biliyorum canım bende olsam aynı şeyi yapabilirdim onun için cevap vermedim haklı kız. Neyse sen eve geç ben akşam gelirim dedim. Aslı zengin bir ailesi olduğu için tek başına lüks bir evde yaşardı ve bende sanal alemde kazancım iyi olduğu için Aslı’ya maddi olarak ayak uydura biliyordum. Akşam eve gittim kapıya yaklaştığım sesler geliyordu ve ahan Derya buradaydı. Kavga ediyorlardı. Evin anahtarı vardı bende ve içeri girdiğim anda bir birlerine girmeye başladılar. Hemen araya girdim ve ne yapıyorsunuz yakışıyor mu size. Aslı hep bu yaptı eve zorla girdi falan. Derya yakıştı mı sana , seni istiyorum tekrar bu kız yaptı her şeyi dedi. Bunları yanıma oturdum arlarına girdim ve ikisine sarıldım. Bakın ikinizde değerlisiniz ve Derya senin ile kavga etmeden ayrıldık, iyi bir kızsın ama aşk hayatımız pek uyuşmadı. Aslı istediğim her şeyi bana verebiliyor ki bende ona tabi.Derya ben daha çok seviyorum seni, Aslı birden atıldı ve ben daha çok sevdiğim için ona her şeyimi veriyorum. Sen yattın mı için. İsteseydi yatardım tabi. İçimden bunu iyi fırsat dedim. İkiniz de benim için her şeyi yapar mısınız. Evet dediler. Her şeyden önce aşk, sevgi ve saygı. Bu sizde var. İkincisi sex’dir bir erkek için. Yatak odasında Aslı gibi olamazsın Derya onun için uzatma bence. Olurum demez mi. Aslı döndü hadi gel yatağa girelim kim daha çok mutlu edecek dedi. Olur mu lan öyle şey derken Derya bana uyar dedi. Yatağa gittik ve beni soydular ve yatağa attılar. İçim kıpır kıpırdı ve karşımda ikisi de soyundu Aslı ile yatmıştım ama Deryayı ilk defa görüyorum çıplak. Aslı döndü ve ilk sen buyur dedi. Önce sen dedi. Aslı tamam dedi ve Aslı ile sevişmeye başladık. Derya bakire olduğu için onu götten sikeceğim için Aslı’nın amına girecektim. Aslı sikimi ağzına aldı daha önce bu kadar iştahlı değildi ah bu kızlar. Sikimi resmen yedi. Ben dayanamadım ve hemen altıma aldım amına motor gibi çakmaya başladım. Boşalmam da çabuk olmuştu. Aslı beni delirtiği için bir gurur ile yataktan kalktı ve Deryaya dönüp buyur sende dedi.  Derya geldi yatağa ve buna hadi şu ufaklığı kaldır dedi. Islak mendil ile önce sikimi sildi ve ağzına almaya başladı. Çok acemiydi ve Aslıya baktığımda dudak altından gülüyordu. Benim umurumda değildi çünkü Deryanın götünü sikecektim. Derya uzun uğraşlar sonunda sikimi kaldırdı ve buna arkanı dön eğil dedim. Bana baktı bakireyim der gibi bende arkana gireceğim hazırlıklı ol dedim. kız bir rahatladı. Derya domaldı ve kremi aldım parmaklarıma ve bunu götüne sürmeye başladım. Derya hafiften acı duymaya başladı ve ben vazgeçer diye düşündüm ama geçmedi. Parmaklarımı soktuktan sonra sikimi kremledim götüne girmeye başladım. Çok dardı ve girmiyordu. Bekle dedim mutfağa gidip biraz yağladım sikimi elime de biraz alıp götüne yağda sürdüm. Tekrar denedim ve hafif itelemem rağmen yarıya kadar girdim ama Derya nasıl bağırıyor kendi istedi çok da umurumda değil. Aslı dudaklarını ısırmış işi zor der gibiydi. Geri çektim tekrar hızla iteledim be köküne kadar sokmuştum götümü ama Derya’nın gözlerinde yaş akmaya başladı. Yavaş davrandım gir çık yapıyordum. İkinci boşalmam hep uzun olmuştur. Götüne git gel yapmaya başladım ve 5 dakika kadar sonra Derya acıyı unutmuş zevk iniltileri başlamıştı. Eli ile amını okşuyordu. Bunu görünce hızlandım ve götüne boşaldım. İçinden çıktığımda çay bardağı ağzı gibi olmuştu göt deliği. Derya Aslıya döndü ne olacak şimdi. Aslı birden sana uyarsa bana uyar bundan sonra ikimizde kullanırız. Ne oluyor lan dedim gülerek ama işime de gelmişti söylediği.Derya tamam dedi. O günden sonra 3 kişi bir araya geliyoruz ama artık tek tek değil ikisi birden yatağa giriyor Aslıyı amdan Deryayı götten sikip o geceyi tamamlıyorum. Çok şanslı hissediyorum kendimi ben ne yaptım da bunlar benden vazgeçmiyor diye düşünmeden de yapamıyorum ama gittiği yere kadar ben o anın keyfini çıkarıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder