12 Şubat 2016 Cuma

Kocamı Tatil Köyünde Barmen İle Aldattım

kocam çok seviyeli ve sevgi dolu bir evliliğimiz var ikimiz çalışıyoruz. İşlerin stresinden bir hafta sonu tatile çıkalım dedik. Keşke çıkmasaydık. 12 yıllık evliyiz kocamı bir kez aldattım oda o tatilde oldu. İç kininde verdiği tesir ile yaptım ama ne olursa olsun halen pişmanım.Kocamı Tatil Köyünde Barmen İle Aldattım
Evet hafta sonu çıktık tatile ve otelimize yerleştik. Güzel planlar yapmıştık. 2 gün çok eğlenecektik. Öğlen denizde akşam romantik bir akşam yemeği ve daha içkiler disko ve gecede doyasıya sex. Her şeyi planlamıştım ama ta ki içkilerimizi içerken kocama gelen o telefona kadar. Acil iş olduğunu bunu yarına kadar yetişmesi lazım dedikleri. Eşim bu gece planları erteleyelim odaya çıkıp bilgisayardan bu işi bitirmem lazım dedi. Bende başkası yapsın bu gün olmasın desem de faydasız başka yapacak kimse yoktu çünkü. İş yerinde bu işi yapacak tek kişi kocamdı. Bende canım çok sıkılmıştı ve sen çık odaya ben biraz içip takılmak istiyorum eğer müsaade edersen. Tabi canım en doğal hakkın bari sen eğlen biraz dedi. Eşim odaya bende diskoya gittim. Barmenin karşısına oturdum ve içki istedim. Barmen halimden anlamış sanırım neyiniz var moraliniz çok bozuk görünüyor.Yok bir şey sen içkini ver dedim. Ne kadar içtim hatırlamıyorum barmen ile neler yaşadığımı da hayal meyal hatırlıyorum. Barmen bir an bana bu kadar güzel bir bayanı kim üzdü ve nasıl böyle tek başına bırakır gibi laflar etti. Bende beni odama götür dedim. Barmen aldı beni odaya götürdü ama başka bir odaydı. Eşim nerede dedim, bu gece eşin benim dedi ve olur dedim hadi sevişelim bu gece dedim. Barmen öyle azgın ve güçlüydü ki neler yaptığını tam olarak hatırlamıyorum canımın yandığını iyi hatırlıyorum. Ne amımı bıraktı nede götümü. Götümü siktiğinde çok acı çektiğimi hatırlıyorum.
Sabah uyandığımda odada yalnızdım. Gece yaşananlar aklıma tam olarak gelmese de üzerime dökülen spermler ve göt deliğim de ki acı bana dün gece ne halt yediğimi hatırlatıyordu. Hemen duş alıp eşimin yanına gittim ve eşim uyuyordu. Odaya girdim ve bir süre sonra eşim kalktı ve canım nasıl geçti gecen biraz geç geldin galiba. Evet canım saati hatırlamıyorum ama ben geldiğimde sen uyumuştun dedim ve eşim anlamadan bu konu kapanmıştı. Düşününce eşimi aldattığıma mı yanayım, canım acır diye eşim istemesine rağmen götten eşime vermeyipte başkasının beni götümden siktiğinemi yanayım ne yapacağımı şaşırmıştım. Bu durumu unutmam zaman almıştı eşime de biraz olsun görevimi yapmak için o gecede eşime götten vermiştim ve çok da mutlu olmuştu. Biraz olsun vicdanımı rahatlamıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder