12 Şubat 2016 Cuma

Beni Mutsuz Eden Kocamı Mahalle Bakkalıyla Aldattım

Çok talihsiz bir kadınım. Bazen aptallığıma doymuyorum. Gül bir kadınım ama gerçekten güzelim ama bu güzelliğim aptal kocam yüzünden heba oldu. Çok isteyenim oldu fakat ben aşkım uğruna beceriksiz aptal bir adamla evlendim. Neymiş Aşıkmışım. Evlenme kararı aldığımızda bir işi yoktu ama ben aşıktım gözüm kördü ve hiç görmüyordum ne olacağını. Düğünde gelen takılarla bir iş kuracağım dedi ve ailene göstermelik olarak bir yerde müdür olarak çalıştığımı söyleriz düğünden sonrada kendi işimizi kurarız dedi. Bende inandım. Ne bileyim bütün paramızı batıracağını ve eve her gün sarhoş gelip sorun çıkaracağını.
Beni Mutsuz Eden Kocamı Mahalle Bakkalıyla Aldattım
Bu kadar huzursuzluğun yanında sex hayatımda otomatik olarak berbat geçiyordu. Evimiz eski olduğu için apartman duvarları inceydi ve komşularımızın bazı geceler sevişme sesleri geliyordu ve  buda beni azdırıyordu. Bir gün evime annemler gelecekti ve onlara hiç bir şey belli etmezdim. tamam anne gelin dedim ve dolabı açtığımda dolap bomboştu. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Evde parada yoktu ve bakkala gider borca alırım diye düşündüm.Bakkala gittim ve Asım bey eşinin 3 aylık borcu duruyor ve ürün veremeyeceğini söyledi. Çok zor durumda kalmıştım. Asım bey ailem gelecek ve bunları almam lazım dedim. Nasıl ödeyeceksiniz karı koca çalışmıyorsunuz. Zaten Asım bakkalın bana bakışlarını görüyordum. Ben bir şekilde size öderim dedim. Oda nasıl dedi. Hemen dolabın arkasına geçtim ve fermuarından sikini çıkarıp başladım ağzıma almaya. Ağzımla Asım bakkalı boşalttım. Bana bu şimdiki alış verişin ödemesiydi dedi 3 aylık borç içinde bekliyorum dedi. Tamam dedim ve ihtiyacım olanları aldım çıktım. Annemler geldi kazasız belasız güzelce ağırladım. Daha sonra borcuma ödemek için bakkala gittim. Bakkal asıma eşim yarın mesaiye kalacak yer ayarla borcumuzu ödeyelim dedim. Oda saat kaçta dedi. Eşim Gece  boyu yok akşam 8 gibi olur dedim.
Saat 19:30 dediği yere gittim ve beni alıp otele götürdü. Herşeyi hazırlamıştı. Aslında borcumu bu şekilde ödemek işimede geliyordu aylardır sex yapmıyordum. Odaya girdik ve hemen bana saldırdı bende önce duş alın lütfen dedim. Oda duşa girdi. Bende bu arada utandığım için ışıkları kapatıp soyunup yatağın içine girdim. Bornozla çıktı Asım bey ve o hazırlanmışsın dedi. Ses çıkarmadım. Bornozu çıkarıp yanıma girdi ama heyecandan kalbim nasıl atıyordu. Hem ne olursa olsun evli bir bayandım yapmamam gereken bir şey yapıyordum hemde yiyeceğim siki merak ediyordum. Asım dudaklarıma yapıştı. Daha sonra çantasından dondurma çıkardı ve bu ne dedim. Sus dedi bana. Dondurmayı önce göğüs uçlarıma daha sonra göğüs altlarıma daha aşağı doğru sürerek amıma sürdü ve sonra başladı sırayla yalamaya. Bu iş uzun sürecek gibiydi bende hemen bitsin diye azmış gibi yaptım. Hadi erkekeğim dayanamıyorum sik beni, sok bana diyordum. Asım bakkal hemen gaza geldi ve bacaklarımı ayırıp amıma girmeye çalışıyordu . Önce başını soktu canım çok acıdı bu ne yapıyor diye alimi atayım dedim. Siki avucuma zor sığdı Çok kalın siki vardı ve korkmaya başladım. Derken elimi itti ve amıma birden kökledi. Çok canım acımıştı ve amımı yırtmıştı. Ama hiç aldırış etmeden daşşaklarını sokacakmış gibi bastırıyordu amıma hiç acımadan. Neyseki çabuk boşaldı tam bitti derken dön arkanı götünden sikecem dedi.

Beni Mutsuz Eden Kocamı Mahalle Bakkalıyla Aldattım

Hayır ben hiç götten vermedim kocama bile. O kadar borç bir am ile temizlenir mi dedi. Bende yapma canım çok acır dedim. Dinlemedi dön dedi yanında getirdiği kremi önce sikine sürdü. Sonra parmağına alıp göt deliğime sürmeye başladı. Önce tek parmağını sonra iki parmağını birden soktu. Aslında çok tecrübeliydi bu ana kadar canım acımamıştı ama siki büyük diye çok korkuyordum. Sıra geldi sikine. Sikinin ucunu soktu acıyormu dedi. Biraz dedim. Yastığğı al ısır dedi biraz acır ama alışacak bu göt dedi ve başının sokup çıkardı sokup çıkardı ve birden kökledi. Gözlerim yerinden fırlayacak sandım. Yastığı ısırmaktan parçalayacaktı ama adam hiç umursamıyordu. İşini gördü ve boşaldı. Sonra borcun bitti dedi bir daha bir şeye ihtiyacın olursa çekinme gel al dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder