29 Aralık 2015 Salı

Üvey Babam Kocam Oldu

Merhaba seks hikayeleri okurları.Ben Özden 20 yaşındayım üniversite 1. sınıf öğrencisiyim.Benim seks hikayem sizlerle paylaşmak gereğini duyduğum bir mesele aslında.Çünkü son bir yılım çok berbat geçti çünkü babam alkol alır annemi döver ve geceleri bana sarkıntılık ederdi.Babam dediğim adam bana yıllardır baktığı için baba aslında şam babasıi.Benim babam biricik babam ben çok küçükken ölmüş ve hiç görmedim.Hayata bakış açım her zaman kimseye eyvallahım olmayan genelde erkek arkadaşlarım olan ve bakireliğini iki yıl önce sevdiğim bir adama vermiş biriyim.Bakireliğim gittiğinde aslında tecavüze uğramıştım ondan sonra hayata bakış açım iyice değişti artık üvey babam ile seks ilişkim var ve içimde tuttuğum bir seks olayı sizlerle onu paylaşacağım.Annem fabrikada işçi olarak çalışır babam en son yaklaşık altı ay önce fabrikadan kovulduktan sonra daha da iş arayışına girmemiş bir adamdır.Babam sağolsun rakıyı çok sever ve alkol ile acımasız merhametsizliği birleşince her gece bana tecavüz eder bende hiç ses etmem siker gider yani o durumdayız babamla.
Olayı anlatayım sizlere.Her akşam normal bir adam sıfatında eve gelir.Elinde siyah renkte poşetler gördüğümde anlarım o gece beni sikecek çünkü içmeye başlayacak ben sofrasına meze olacağım.Neyse o gece yine öyle bir durum yaşayacağımı bile bile annemin huzuru bozulmasın diye yine sesimi çıkarmadığım bir durum içerisindeydim.Annem üvey babamın bana tacizde hatta tecavüzde bulunduğunu henüz bilmiyor tabi söylesemde kadın cağız ne inanacak.Ben olsam yıllardır besleyip kızım diyerek büyüttüğüm kızı sikiyorlar deseler hadi canım derim oda haklı olarak inamayacak bu sefer üvey babam annemden gıcık alacak ve her gün dövecek.Sürekli annemi döverdi aslında benimle seks ilişkisine başlamadan önce.Annem hep her sabah okula gidiyordum o dönemler oda işe giderken kapatıcı krem kullanırdı çünkü geceden üvey babam olacak babacığım annem, dövmüş olurdu.Bende oda aslında kabullenmiştik adamı ben yıllardır kendisine baba diye hitap ettim.Meğerki adamın niyeti beni büyütüp sikmemkmiş işte artık çok iyi anlıyorum.Bu olay bakireliğimi kaybettiğim zaman başladı.Annem hüngür hüngür ağlayarak babama anlattı durumu o zamana kadar sıkıntı yok babam yok yav dedi ve gözlerimin içerisine tamam bende sikeceğim edası ile bakmaya başladı ve kılını kıpırtdatmamıştı.Anneme yalandan buldum dövdüm kaçtı filan bir sürü hikaye anlatıyordu biliyordum ben durumu.
dwjkndkjwdjwd
O gece yine alkollü.Artık o uyuyana kadar uyuyamaz olmuştum.Çünkü alkollü iken birden kapıyı örtmeden önlem almadan ağzıma vermeye çalışıyor annem bir uyansa odamda beni sikerken görecek diye tedbir amaçlı örtmüyordum kapıyı.Geldiği zaman bir sürü bela okuyor kapıyı arkadan tekrar kilitliyor annem uyansa bile babamı dışarı çıkmış kendine gelmesi için dolaşıyor biliyordu çok yaşadığımız için bu seks olayını böyle bir önlem almıştım bende napayım.Yine içeri girdi yatağıma uzandı kalktım yine kapıyı kitledim.Sessiz olmasını söyledim.Kapımda cam olmadığı için içerisi görünmüyordu annemle de konuşmuştum içeri girmemesini tembihlemiştim kapının altına ses gitmesin diye açık olan yerlerine bir şeyler tıkıştırıyordum artık.Yaptığım yanlıştı biliyordum ama çok uğraştım ama engel olamıyordum.Yanıma geldi dudaklarımdan öpmeye başladı.Bir taraftan göğüslerimi okşuyor ağzı mis gibi anason kokuyordu.Bu arada bende severim rakıyı babamın kızıyım ne yapayım.Hemen benim aletini ağzıma almasını isterdi.Ben popomu onun ağzına verir sikini kalkana kadar yalardım.Üvey babam annemden beş yaş küçüktü.Genç bir adamdı aslında.Ben yalarken hadi çabuk gel üzerime dedi ve amıma sikini alıp sokmaya başladım.Normalde bazı günler kafası çok güzel olduğunda üzerine oturur elimle çeker bana sokuyormuş havası veririm boşalır giderdi.Bu defa öyle günlerden değildi ve içimde hissediyordum aletini.Uzun süre beni sikiyordu ve sikerken çok sert davranıyor kalçalarımı birbirinden ayıracak şekilde açıyor bir parmağını da arka deliğime sokmaya çalışıyordu.Öyle seks yapıyorduk.Arka deliğimden sokmaya çalışıyordu bazen izin vermiyordum.Ah puan tutmadı psikolojik danışmanlık okuyorum okul biterse babam ile yaşadığım seks hikayelerini kitap haline getireceğim babasının cinsel tacizine uğrayan kızlara yol göstermeye çalışacağım.Şimdilik babam beni kocaman siki ile sikiyor boşalıyoruz.Bakalım sonu nasıl olacak az kaldı garibim annem ile bazen seks yaşıyor bazen benimle.Analı kızlı derler ya ikimizi sikerek adam harem kurdu kendine.
feuıfıuefıuıufıfj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder