29 Aralık 2015 Salı

Bakıcılık Yaparken Tecavüze Uğradım

Selamlar hepinize.Ben Banu 23 yaşındayım.Üniversite okuyorum Antalya’da.Masraflarımı çıkarmak için bakıcılık yapıyorum.Uzun süre baktığım doktor çiftinin kelebeklerine bakmaya devam ediyorum.Doktor olan Aysel ve Tuna bey iş yoğunluğu nedeni genelde evde olmazlar.Yaklaışık kelebeklerine 2 yıldır bakıyorum benden çok memnunlar.Aysel hanım bazen seminerlere gider ben bazı geceler Tuna bey ve kelebek ile aynı evde kalırdık.Aysel hanım bakımlı güzel bir kadındır.Doktorluk zor bir iş olmasına rağmen kendi bakımı ihmal etmeyen İngiliz kadınlarına benzer bir yapıdadır.Saçları kızıl ve teni ne beyaz nede sarışındır .Tuna beyde aynı şekilde fit bir vücuda sahip düzenli spor yapar ve kendine çok iyi bakardı.Beni çok severlerdi.Tuna bey ile aram çok iyiydi.Kelebeğimizin ablası diye hitap ederdi bana.Aysel hanım yine bir iş semineri için hazırlık yaptı ve bavulu beraber hazırladık.Klebeğini bana teslim ettiği için içi çok rahattı o gittiği için Tuna beyde işe gidip geldiği için yine üç gün orada kalacaktım.Elbiselerimi götürdüm artık.Ev içerisinde rahat etmek için ince taytlarımıda yanıma aldım.Sabah Tuna bey işe gitti.Ben kelebeğin bütün ihtiyaçlarını karşıladıktan sonra yatırdım uyuyordu.Bende gizlice Aysel hanımın odasına girdim.Resimlerine bakıyordum tayt yaz ayı olduğu için biraz sıcak yapmaya başladığından çıkarmış külotlu bir şekilde yere uzanmış aile resimlerini inceliyordum.Bir ara Aysel hanımın iç çamaşırlarına baktım.Aman ne fantezi külotları çamaşırları vardı.Tuna beye zaman buluyormuydu acaba seks yapmak için gülümsedim tabi. eokjfıoefjıooıef Neyse yerde uzanmıştım.Kelebek yaklaşık üç saat uyuyacaktı.Akşam yemeğini hazırladığım için Tuna beyin geliş saati ise belliydi.Rahat rahat odalarında resimlerine bakmaya devam ediyordum.Yüz üstü uzanmış altımdaki beyaz tangam ileserinliğin keyfini çıkarırken kapı açılmış ve Tuna bey gelmiş eve.Görmedim bende.Aniden yatak odasına doğru yürümeye başladı.Bende artık yakalanacaktım diye yerden kalkmadım gelince gözlerim kapalı olacak sıcaktan bayılmışım yerde diyecektim.Eğer odalarında yakalnırsam çok kızarlar güvenleri biterdi resmen.Neyse Tuna bey odaya geldi ben gözüm kapalı popom dışa dönük bir şekilde yerde yatıyordum.Kaldırsaydı uyuya kaldım filan içim geçmiş hava çok sıcak diyecektim.Bana baktı bir süre offf bu ne ya dediğini duydum.Amım resmen dışarıdaydı.Benim yanıma yanaştı ve arkadan popomu kokladı ve off çok seksi ya diyordu ben sesleri duyuyordum.Ellemeye başladı.Baktım pantalonunu çıkarıyor kafamı biraz çevirip gözümü açtığımda harika bir aleti vardı bende azmıştım açıkçası yaparsa Tuna bey yapsın canıma minnet ben onun orospusu olurdum öyle bir adamdı yani.Hemen kafasını kalçalarımın arasına soktu ve öpmeye başladı.Ben hafif uyanır gibi yaptım bana dön seks makinem sikeceğim seni çok seksi bir vücudun var sakın itiraz etme dedi.Döner dönmez bende dudaklarına yapıştım.Gözlüklerini çıkarmamıştı.Gözlüklerini çıkardım ve delicesine öpüşmeye başladık.Tuna beye siktirecektim amımı.Beni yalamaya başladı yere devam ettik seks olayına.Amıma indi memelerimi açtı her yerimi gördükçe offf harika mükemmelsin sen neredeydin diyordu.Aysel hanım demek ki uzun zamandır adamı ortada bırakmış seks yapmamışlardı.Adam aç gibi yalaması var kendimden geçiyor gözlerim kapanıyordu adeta bende uzun zamandır seks yapmamıştım ihtiyacım vardı açıkçası böyle bir stres atmaya.Seks zaten hem stres atıcı etkisi ve ömür uzatıcı etkisi vardır.Neyse Tuna bey her yerimin ince ayrıntısına kadar yalıyor beni mest ediyordu.Arka deliğime kadar yaladı ben bitiyordum artık.Bakireydim sadece sürtünerek ilişkiye girebilirdik ama erkek arkadaşıma değmeyecek birine hep arkadan veriyordum.Tuna bey açıkmısın nasıl sokcağız dedi bende bakire olduğumu biraz sürtünüp aslında beni boşaltırsa bende ona güzel bir şey yapacağımı söyledim. kcmksdmckosdc Tamam seni boşaltırım tabi bak bende ne cevherler var ama nerde Aysel ablan ortada yok diyordu.Amımı yalamaya devam etti dilini içine sokuyor neredeyse dili ile amımı bozmasını isteyecek kıvama getiriyordu beni doktor ya nerreden zevk alınır nasıl seks yapılır iyi biliyordu.Ben boşladım o derecede azmıştım.Kremlerin nerede olduğunu sordum karısının.Yerini gösterdi hemen uyacak bir krem aldım ve domaldım yerde.Deliğime sürmesini bunu sadece kendisine yaptığımı çok değer verdiğim için böyle bırakmak istemediğimi belirttim adama.Sonra demesin baksana arkadan siktirdi kendini gerçekten de ona özel bir şey yapıyordum.Profesyonelce deliğime sürdü ve sikini sıvazladı krem ile.Sonra başını soktu yavaş yavaş giriyordu.Tamamı girdi yavaş olmasını açıldıktan sonra ise biraz hızlanabileceğini belirttim.Hızlanmaya başladı arkadan sikerken beni götüme şaplak atıyor hadi kızım mükemmel sin bak seni götünden sikiyorum diyordu.Adeta kovboy atına binmiş havası vardı bende kırk yıllık orospular gibi sikini içimde kıvırıyor zevkten havalara uçuruyordum.Sonunda boşaldı ince belime götüme.Çok rahatlamıştık.Hemen yemek yedik baş başa aramızda kalacağına söz verdik ikimizde artık bazen yaparız ben senin maaşını iyileştireceğim tamam mı dedi.Bende tamam bitanem dedim gece devam edecektik sabah aysel hanım gelecekti çünkü bu ilişki benim bakireliğimi vermemle devam ediyor artık Doktor bey önden sikiyor beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder