29 Aralık 2015 Salı

Sevgilim Bozunca Kuzenime Verdim

Sevgilim Bozunca Kuzenime Verdim
Sevgilim Bozunca Kuzenime Verdim
Kasım 8, 2015 Bakire sex hikayeleri 1 Comment
Selamlar.Ben Buse 24 yaşındayım.Her yaz tatilinde olduğu gibi bu tatilde de yazlığa gitme kararı aldık.Ailem her yaz yazlıkta yaklaşık bir ay kalır tatilin tadını çıkarırdık.Yer olarak isim vermeyeceğim.Yine saat geldi çattı hazırlıklar başladı bir hafta öncesinden.Ev ahali taşkalalı şekilde hazırlıklar yapıyordu.Bu yaz tatilinde il dışından misafirliğe gelen teyzem ve oğlu da bizlere katılacaktı.Tezyem öncesinden gelmiş bizde kalıyordu.Teyzemin oğlu Alper ise sonradan aramıza dahil olacaktı.Alper aslında benim çocukluk aşkımdı.Yıllardır görüşemiyorduk başka bir ilde görev icabı ayrılmak zorunda kalmıştı ailesinden.Annesi ve Alper tek başına yaşıyor babası 4 yıl önce vefat etmişti.Annesini görev yaptığı yere götüremiyordu bir türlü memleketlerinden bir sürü akrabalarımız vardı zaten.

Bundan 2 yıl öncesinde sülale arasında Alper ve benim evlilik yapmam gerektiği dedikoduları yayılıyordu.Annem aslı biraz doğu tarafından dır.Orada akrabaya kız verilir ve alınır mal bölüşümü yabancıya gitmez derler.Benim aklımdan evlilik hiç geçmemişti ama damardan dolayımı bilmiyorum birde çocukluk aşkı olduğu için duyuncada hoşuma gitmiyor değildi hani.Benim başımdan yıllar önce talihsiz bir olay geçmişti önce sizlere onu anlatacağım.Bir yaz tatilinde annemim annesinin rahatsızlığı dolayısı ile memleketine yaz tatilini geçirmeye gitmişti.Ben ve babam beraber kalıyorduk evde.Hastanın durumu iyiye gidince annem orda zaman geçirmek istedi bende babam ile beraber yazlığa tatile gittik baş başa.Babam arkadaşları ile gece geç saate kadar oturur oyun oynar alkol alırlardı.Normalde benimde arkadaşlarım vardı bitişik komşular filan.Arkadaşlarımdan sadece biri gelmişti Necla.Necla da dışarı geç saatte çıkamayan biriydi.Bende az ilerimizde bulunan bir bar da ara sıra takılır eğlenir öyle eve geçerdim.Orada tanıştığım bir garson Gökhan benimle ilgilenir benden hoşlanırdı ama ben işi ilerletmezdim sadece vakit geçirirdim.Yine bir akşam babam çok daha geç geleceğini söyledi tamam dedim kapımı kitleyip evde oturacaktım sözde.Babam çıkar çıkmaz mini elbisem ve özel makyajım ile hazırlanıp hemen dışarı çıktım bara.Gökhan orada beni bekliyor du yine.Normalde garsonluk yapıyordu adam.Neyse çıkmaya başladık.Sevgili olduk artık.Yine bir gece izin aldı ve beraber sahilde yürüdük.Bankta oturduk ve öpüştük.İkimizde birbirimizi arzuluyorduk.Uzun süren öpüşmelerimizin sonucunda aşkım seni çok istiyorum her yerini öpmek istiyorum dedi.Bende hayır aşkım bakireyim ben dedim biliyorum zaten dokunmayacağım boşalırız beraber sadece dedi kabul ettim.Mayo değiştirmek için kabinler vardır bizim oralarda oraya girdik ve beni duvara yasladı amıma yapıştı ağzı ile.Ben zevkten çıldırıyor havaya bakıyordum yıldızlar eşliğinde orgazm oluyordum.Şimdi eğilmemi istedi sürteceğim dedi.

Ben domaldım domalırken kendi aletini amıma sürmeye başladı.Amımdan çok su gelince sevgilimin aleti kaydı ve birden aniden içime girdi.Ben çığlık attım ama o devam etti.Hem acıyor hemde çok zevk alıyordum aletini içimde hissediyordum adeta.Uzun süre git gel yaptı ve boşaldı.Ben tabi olay bitince kanı görünce ağlamaya başladım.Bozulmuş bekaretimi kaybetmiştim artık.Ormanlık alana doğru koştum arkamdan seslendi ama nafile.ağlıyordum.Arkadaşımı aradım çok samimi dostlarımdan birini.Bankta unutulmuş sigara paketi ve çakmak gördüm hemen alıp bir tane yaktım.Gece karanlığında sadece ufaktan bir ışık vuruyordu oturduğum yere.Ağlayarak arkadaşıma anlattım durumu.Babam da az ilerde arkadaşları ile oturuyormuş.Ağlama sesi duyunca gidip bir bakayım bizim kıza benziyor diyerek arkamda duruyormuş.Ben elimde sigara telefonda bakireliğimi kaybettiğimi anlatıyorum arkadaşıma babam da arkamda düşünün.Kızım dedi arkamdan bir ses neden ağlıyorsun ne yaptın sen dedi ben iyice ağlamaya başladım.Bana sarıldı ve kimse duymayacak dedi kimin yaptığını sordu durumu anlattım.Beni eve bırakıp gitti babam.Çalıştığı yere gitmiş orada yokmuş adi herif neyse sabah oldu beraber çalıştığı yere gittik işten ayrılmış askere gideceğim diye terk etmiş oraları.Ben kalmıştım bir başıma öyle babam halledeceğiz diktireceğiz dedi.Ben utancımdan ölüyordum ama.

Neyse hikayeme geleyim.Hep beraber yazlığa gittik.Herkes çok mutlu.Ben teyze oğlum Alper ile ara sıra dışarı çıkıyor eğleniyorduk.Bizim ev müstakil havuzlu bir evdir.Bizimkiler genelde havuz kenarında otururlar.Yeni yapılan motor dairesi çok ufak ama benim sigara içme odam dır orası.Yine Alper ile gezerken sigara içme odamı gezdirmek istedim.Beraber makine dairesine girdik.Benim sigaram çakmağım oradaydı.Alper sigara kullanmıyordu.Denemek istediği için gittik işte.Ben bir sigara yaktım ufaktan bir ışığı vardı dairenin.Sigara içmek isteyip istemediğini sordum isterim dedi ve ben dumanı ağzıma alıp dudaklarına yapışıp ona verdim.Şok oldu ama ikimizinde gözleri ufak loş ışığında kayıyordu.Bu işlemi devam ettirdim.Azıyorduk ikimizde her nefes verişim de iyice kuduruyorduk.artık dayanamadım elimi sikine attım Alperin.Kazık gibi olan aleti çok seksi duruyordu şortun içerisinde.Hemen şortunu aşağı sıyırıp önünde eğilip yalamaya başladım.Somuruyordum çok özlemiştim biri ile beraber olmayı.O ilişkiden sonra ilk defa bir öpüşme yaşamış aşk yaşıyordum.Ağzıma almaya başladım.Alper hemen boşalmak istedi benden çok etkilenmiş.Bırakırmıyım zaten bakireliğim gitmişti.Dışarı boşalmasını sağladım hemen elim ile ucunu temizleyerek sikinin tadını çıkarıyordum.Emiyordum çok tatlıydı unutamam.Neyse ben şortumu çıkardım ve yalamasını rica ettim.Öyle bir alıyorduki belliydi ilk seks olayı değildi ad

1 yorum: