12 Ocak 2016 Salı

Karımı Mutfak Tezgahında Domaltarak

Karımı Mutfak Tezgahında Domaltarak
Ben Yusuf 24 yaşında seks manyağı bir adamım.Çalıştığım iş yeri giyim üzerine bayan giyim olduğu için azgınlığımı hoş görmenizi beklerim.Çünkğ akşama kadar gelen kadınların çoğunluğu seks için bizi bizden alıyor ve gördüğümüz manzaralar azgınlığımızı tutmamıza fayda etmiyor doğal olarak.Bende her azdığımda akşam eve gittiğimde eşimi hep sikerdim.Karım çok güzel bir kadındır.Güzel bir vücudu var ve onunla yaşadığım seks maceraları yüzünden kadınında seks bağımlığı artmaya başlamıştı.Bazen geceleri uykumda azıyor sikimi elliyor ağzına alıyor beni uykudan seks yapmak için uyandırıyordu kadın.Bir gün yine iş yerine gelen uzun boylu bir kadın giydiği uzun elbisesi ile aklımı başımdan almıştı.Denediği kıyafetlerin hep fermuarlarını bana kapattırmış giyeceği sütyeni bile kabindeyen ben götürmüştüm.Almanyada yetişmiş bu kadın beni çıldırtmıştı.Giydiği her elbiseyi kabinin içerisine kadar soktuğu bana göstererek sonrasında bir anda fermuarını arkadan açarken yere düşürüyor altındaki mor külotu beni cezbediyordu.Bakmamaya çalışsamda ama aynada yansıyordu bana btün vücut hattı.
Az daha zorlasa mağazanın kabininde müşteri demeyecek oracıkta sikecektim kadını zor kurtuldu benden.Neyse o gün öyle geçmişti ama azgınlığım beni perişan etmiş akşam karımın hayalini kuruyordum.İş yeri kapandıktan sonra eve doğru yol aldım.Giderken aldığım bir deste çiçek karım ile aramdaki seks fantezisini iyice alevlendirecekti.Eve geldiğimde kapı açıldıktan sonra sürekli kapıda beni karşılayan karıcığım mutfakta hazırladığı mumlu masa ve üzerine giydiği seksi çamaşır ve bağladığı önlük ile iyice mahvetti beni.Yemek yemeğe sabrım kalmayacaktı.Hemen çıplak poposuna yapıştım kadın benim altımda sürekli seks yaparak azgınlık fantezi abidesi bir kadın çıkmıştı.Oysaki eskiden zorla seks yapıyorduk karımla.Çıplak poposunun altında tanga sı ve seksi göğüsleri ile karşımda iki kulak yaptığı saçı ile sekse davet çıkarıyordu bana.Hemen boynuna yapıştım karımın.Hayır yemek yiyelim dedi.Ben kabul etmedim.Arkadan elliyor poposunun arasına parmağımı sokuyor arka deliği ile oynuyordum peki sen bilirsin hadi o zaman dedi ve tezgaha kendini yasladı ve amını bana doğru uzattı.Yalamaya başladım külotu çıkararak.Karım orgazm olmaya başlamıştı ben zaten sikim kalkık eve gelmiş biri olarak hemen sokmak istedim.Önce bir bacağını kaldırara ayakta sikmeye başladım karımı.
asıasnıjsıajsa
Sokarken zevkten kafasını mutfağın tezgahına dayıyor aşkım sik beni hep sik doymuyorum sikilmeye diye iniliyordu.Karım doyumsuz seks kadını olmuştu galiba.Her gün neredeyse sikişiyorduk artık.Seks için tek sınır anal seks olmuştu.Onunla ilgilide yılbaşında planlar kurmaya başladı araştıroyordu anal seks nasıl yaparız diye.Neyse artık mutfakta devam eden seks olayımız tezgahın üzerinde devam ediyordu.Tezgaha çıktı hadi sende gel dedi bana.Mutfağın musluğunu tutarak domaldı ve amını tezgajta yalamamı istedi.Bizi görseniz belki de gülmekten ölürsünüz.Karımın amını tezgahın üzerindeyken yalamaya devam ettim.Zevkten musluğun ucunu ağzına alıyor adeta mutfak musluğuna sakso çekiyordu.Durum çok azgınlık hemde çok komikti.Bende artık domalan karımın arkasına geçtim ve sikimi amına sürdüken sonra sikmeye başladım.Karım ile tezgahta iki kuş gibi sevişiyorduk.Çok zevk alıyordu bir tavanda sikmediğim kaldı.Her gün her yerde fantezi yapmaya devam ediyoruz.Seks oyuncakları almaya karar verdik.İnternette okumuş ben köle olacakmışım seks yaparken bakalım nasış bir fantezi yaşayacağız.Ne kadar kadınlar azdırsada mağazada bazılarının evine gidip seks yaptıklarım oldu ama hiç biri karımın bana yaşattığı seks zevkini veremiyor.Karımı her gün sikmekten hiç bıkmadım.
akdoksadowd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder