12 Ocak 2016 Salı

Babam Daha İyi Sikiyor

Babam Daha İyi Sikiyor Babama ilk kendimi siktirdiğim de 25 yaşımda idim 18 yaşımda evlenmiş bir kızdım evlendiğimde kocamla iyiydik yinede öyle ama babamın kocam kadar aktif bir erkek olduğunu gördüm çünkü ben baba evinde iken onaları bir çok kez gizlice izlemiştim. Babam annemi delicesine sikiyordu, o kocaman yarrağını soktuğu anda annem inanılmaz bir zevk yaşardı… bense hiç öyle olmuyordum zira kocamın yarağı babamınkinden 3.4 santim kadar küçüktü ya ondan yada babam daha iyi bir sevişme yaşatıyordu anneme…. Ben öyle değildim işte ve ben bunları kafaya takmıştım nedense… babam bide beni sikse nasıl olur acaba derdim hep. işte böyle yıllar geçerken annem ölmüş zaman geçmiş babam dul kalmış ve evlenecekti. Tam zamanı şimdi diyordum hep üstelik birde çocuk sahibiydim ve kocam bir yere gittiği zamanlarda babam bize kalmaya gelirdi. vede kalırdı çok zaman ben bunu sıklaştırdım babam beni sikmeli denemeliyim bir kere diyordum hep. Ben babama karısı gibi davranıyor onu tahrik ediyordum memelerim dudaklarım kalçalarım bacaklarım dizinin dibinde elinin altındaydı ve üstelik dul ve azgındı. İşte böyle bir akşamda böyle iken babam benim bacağıma elini attı.. 1-2 kadehte içki içmiştik babam ile o gecede iyice olmuştuk ikimizde. Babamdan pek hareket olmayınca ben bişiler yapayım dedim ve cd ye mezdeke koyup babamın önünde başladım kıvırmaya. İşte o andan itibaren babamın bana bakışları değişmeye karşısında kızı değilde ateşli bir kadın var gibi bakmaya başlamıştı. Gözlerindeki o bakışı yakaladıktan sonra daha da ileri giderek tam önünde heryerimi belli edecek şekilde dans ediyor kucağına eğiliyor saçlarımı yüzüne değdiriyor göğüslerimi dudaklarına değdiriyordum. Ve beklenen an geldi ve babam benim göğüslerime yapışarak dudaklarımı sesizce yakalayıp emiyordu bile beni bir anda çırılçıplak yapıverdi. Karşımda soyunmaya başladı . Siki kocamandı ve o yarrak öyle duruyordu kalın kocamandı yine ve beni öyle bir yalamaya emmeye başaldıki çıtır kızının zevkini iyice yaşamaya başladı.. o yarağını benim ağzıma yüzüme veriyor sürtüyor vuruyordu yanaklarıma o kocaman yarağını…. Hızlıca aşşağı doğru indi… Uzun zamandır bu anı beklediğim için amım pırıl pırıldı ve babam için hazırdı.. Tazecik sulanmış amımı görünce babam resmen delirdi.. Resmen amımı yiyiordu.. Emiyor öpüyor diliyle yapabildiği herşeyi yapıyor o yaptıkça da ben daha da bir deliriyordum.. inliyordum… Artık hazırdım ve babamın beni sikmesini istiyordum.. Sik beni hadi sikkk diye inlemeye başladım Babam hemen kocaman yarrağını amcığımın deliğine yerleştirip yavaş yavaş içine girmeye başladı. Biraz duraksayıp boynumu emip dudaklarımı emdikten sonra birden amımın derinliklerine öyle bir sokup köklediki kendimi kaybettim bir anda ahhhhh babacımmmmmm benimmmmm diyerek inliyordum babam durur mu… bunca yıl yetiştirdiği kızının öyle bir zevki sefa zamanıydı. Babam soktukça sokuyor beni inletreek ıssırarak canavar gibi sikiyordu parçalıyordu adeta. Babamın yarağı amımın derinliklerine oturduğu anda ağzım açık kaldı bir karış.. ahhh derken işte yarrak bu erkek bu diyordum…. Amımın en tatalı yerine kadar girmiş amcığımı 2 yana kasıvermişti o kocaman yarrağı ile… işte o 3.4 santimlik bir fark öyle oluyor ki amın içinde sanki 30 santim gibi oluyor zevkine doyulmuyor du ahhh benim babacım beni artık ölene kadar ne zaman nasıl istersen öyle sikerisn diyordum babam zaten am delisi bırakır mı bu buz gibi amı artık sen ebedi benimsin dedikçe köklüyordu ve babam ile o akşam ki birlikteliğimizden sonra hiç hız kesmeden o gün bu gün hemde beni hamile bırakıp doğurtarak devam ediyor bütün zevkimizle bunu bizden başka kimsede anlamadı bilmedi şimdi hepimiz çok mutluyuz artık babam asıl kocam gibi.. Babam beni sikmeye, bense babama siktirmeye hiç doymuyoruz….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder