10 Mart 2013 Pazar

genç ateşli güzel kıza amcıktan verme

2 yorum:

  1. Düzeyli ve saygı çerçevesinde Antalya/Kemer veya Antalyadan güzel zaman geçirmek isteyen bayanlar arayın veya çaldırın ben size döneyim!Yaş boy kilo önemli değil! istediğiniz saatte arayabilirsiniz! 36 yaşındayım 1.69 boy 78 kilo normal yapıdayım evim var ve yalnız yaşıyorum!(lütfen eşcinseller travestiler aramayın !) lütfen çağrı bırakıp ben onlara dönüş sağladığımda cevap vermeyenler kendine güveni olmayanlar tutarsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar,ay yanlış aramışım diyen telefon sapıkları rahatsız etmeyin! istiyorsanız şayet güveninizi toplayıp arayın gizlilik ve saygı çerçevesinde güzel zaman geçirelim!Tel 0543 889 33 94

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar ben Malatya dan Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 arayabilirsiniz 0551 260 35 76 gizlilik konusunda supeniz olmasınMerhabalar ben Malatya dan Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 arayabilirsiniz 0551 260 35 76 gizlilik konusunda supeniz olmasın

    YanıtlaSil